13 oktober 2020

Heesch leeft mee met debat de Pas

Dorpshuis De Pas: moet het zuiniger of juist luxer? Dat is de vraag

ANALYSE HEESCH – Heesch kijkt met spanning uit naar het politieke debat dinsdagavond over hoe groot en duur het nieuwe dorpshuis mag zijn. Het gaat óók over mensen, nu de bazen van De Pas lijnrecht tegenover de wethouder staan.

Bron: Brabants dagblad Maarten van den Hurk 13-10-20

De mailboxen van Bernhezer raadsleden stroomden nog wat voller afgelopen weekend.

Zo liet de KBO, grootgebruiker van De Pas, nog even weten vierkant achter het laatste voorstel van de gemeente te staan. Want daarin krijgen de ouderen in het huidige biebgebouw een joekel van een eigen ruimte, op de begane grond bovendien.

Dorpsplein Heesch kraakt ditzelfde voorstel in een mail juist af. Volgens de welzijnskoepel zal dit plan leiden tot de ondergang van zowel De Pas als cursuscentrum De Eijnderic.

Betrokkenheid groot en divers, lees verder op de website van het Brabants Dagblad (Premium voor leden)