11 januari 2022

Stichting Carnavalsviering Heesch

Beste Krullendonkers,
Een feest als carnaval vergt veel voorbereidingen vanuit het bestuur en alle commissies binnen SCH. Een aantal weken geleden waren we nog met volle moed aan het seizoen begonnen.
Tijdens onze bestuursvergadering hebben we, met de huidige regelgeving en de grote onzekerheid, besloten dat het voor ons onmogelijk is om op een verantwoorde wijze de beide optochten te laten plaatsvinden. Er zal geen jeugd en grote optocht plaatsvinden in 2022.
Hoezeer wij dit alles ook betreuren en ervan balen, hopen wij op jullie Krullendonks begrip met dit voor ons zeer lastige besluit.
Op dit moment hebben wij geen andere keuze en begrijpen we wederom de teleurstelling bij jullie.
Een streep zetten door carnaval doen wij nog niet meteen. We blijven kijken naar mogelijkheden om aandacht te besteden aan carnaval, mits de geldende regels en veiligheid het toelaten.
Hou dus social media in de gaten en wij gaan jullie dan zeker op korte termijn informeren over een verder in te vullen manier van carnaval in 2022.
Met Krullendonkse groet namens ons gehele bestuur,
Esther Kaales
Voorzitter Stichting Carnavalsviering Heesch