26 juli 2023

Andre Rieu

Maastricht, Andre Rieu, op 20 juli 2023

Een volle bus met KBO leden van Geffen, Heesch, Lith, Nuland en Oss  vertrok om half vier vanaf het oude klooster in Geffen richting Maastricht. Namens de de organiserende KBO (BSG Geffen) deed Tineke Willemse het woord en wenste allen een prettige avond. Vooraf reed onze chauffeur Rieki van Maaskant reizen ons naar het drielandenpunt in Vaals waar we in het restaurant Wilhelmina toren een goed verzorgd drie gangen menu kregen. Nadat iedereen voorzien was vertrokken we richting het Vrijthof te Maastricht waar het concert plaatsvond.

Ruim op tijd parkeerde de chauffeur de bus, vlak naast het 17e-eeuwse monumentale stadhuis, slechts een paar honderd meter van het Vrijthof. Omdat er regen werd verwacht had de organisatie voor iedereen wegwerp poncho’s klaargelegd. Een kwartiertje voor aanvang konden de poncho’s aan. Exact om negen uur kwamen Andre Rieu met zijn voltallig Strauss gezelschap onder de paraplu het podium op. Gelukkig duurde het regenen niet zo lang en konden we genieten van de bekende muziek. Heel bijzonder waren het gospel koor en de doedelzakken.

Na een aantal prachtige toegiften konden we om kwart voor twaalf weer op zoek naar onze bus en na een onvergetelijke avond huiswaarts keren.

Fotoreportage André Rieu

————————————————————-

We gaan op 20 juli Naar Andre Rieu, in Maastricht.

We vertrekken om 15.30 uur bij het oude klooster in Geffen.
We komen rond 17.15 uur aan in Vaals waar we een diner hebben.
daar vertrekken we weer om 19.00 uur.
Aankomst in Maastricht 19.30 uur. Het plein opent om 20.00 uur en dan mag u de plaatsen opzoeken.
Het concert begint om 21.00 uur en is om 24.00 uur afgelopen.
De bus vertrekt om 0.30 uur vanaf de markt en we zijn rond 1.45 uur weer thuis.

De kosten zijn € 169,00 pp, dit is voor de entree, de bus en het diner.
Opgeven door het bedrag over te maken op rekeningnummer: NL82RABO0111003342 BSG Geffen. Wilt u ook de naam van uw afdeling en uw telefoonnummer vermelden bij de betaling.
Dus KBO Heesch.
Dit is voor onze penningmeester gemakkelijker.

Als jullie aan mij: reizen@kboheesch.nl de namen door wilt geven en het bedrag naar KBO Geffen over wil maken dan corresponderen deze met elkaar.