22 maart 2024

Goede Doelen Week 2024

Van 9 april tot 14 april kunt u weer een vrijwilliger verwachten aan u deur met de envelop van de GoedeDoelenWeekHeesch.

Vanaf 15 april t/m 20 April wordt deze envelop weer door deze vrijwilliger opgehaald.

Eerdere berichten 2023

——————————————————–

Goede Doelen Week 2023

BERNHEZE – De Goede Doelen Week 2023 wordt dit jaar voor het eerst in alle dorpen van Bernheze in dezelfde week georganiseerd en wel van 17 tot en met 22 april.

Organisatie
Door met elkaar samen te werken, kan veel gerichter naar buiten getreden worden en een gezamenlijke publiciteitscampagne op poten worden gezet. Elk dorp blijft de collecte op zijn eigen manier organiseren.

Collecte
In de week voorafgaand aan de collecte ontvangen alle inwoners van Vorstenbosch, Nistelrode, Heesch, Loosbroek en Heeswijk-Dinther de collecte-envelop. Een grote groep vrijwilligers gaat dan in elk dorp op pad om geld in te zamelen voor de Goede Doelen. Welke dat zijn, verschilt per dorp.

Vele handen maken licht werk en daarom verwelkomen wij nieuwe vrijwilligers met open armen. Stuur een mail naar één van onderstaande mailadressen als je de bij ons aangesloten fondsen een warm hart toedraagt.

Vrijwilligers
In de afgelopen jaren hebben de goede opbrengsten van de gehouden Goede Doelen Weken laten zien dat het ook echt leeft in de gemeenschap. Door er met velen de schouders onder te zetten, wordt die week elk jaar weer een succes en het is erg waardevol om dat samen voor elkaar te krijgen!

Wij zijn blij met ieders hulp. Het is vaak niet meer dan één straat die je loopt. Meer werkzaamheden verrichten kan natuurlijk altijd en er zijn verschillende werkgroepen waar je je bij aan kunt sluiten.

Doe jij met ons mee?
Meld je aan en stuur een e-mail naar één van onderstaande contactpersonen. Zij geven je graag alle informatie.

Vorstenbosch: Tineke Geenen
Nistelrode: Ivonne van der Lee
Heesch: Ellen Hoeks
Loosbroek: Angelique van Empel (angeliquevanempel@hotmail.com)
Heeswijk-Dinther: Ardith Manders

Eerdere berichten 2022

——————————————————–

Goede Doelen week Heesch weer van start

HEESCH – Na twee succesvolle jaren gaat ook dit jaar Goede Doelen Week weer in Heesch van start. De voorbereidingen zijn in volle gang en dat betekent dat de collectanten weer in stelling worden gebracht, sponsoren worden gevraagd en de organisatie van Goede Doelen Week Heesch kijkt hoe deze week ook dit jaar weer tot een groot succes kan worden gebracht. Maar daar is wel jouw hulp bij nodig!

Gelukkig zijn er veel vrijwilligers die helpen bij Goede Doelen Week Heesch, maar er zijn ook altijd weer afhakers en dus zoekt de organisatie van Goede Doelen Week Heesch mensen die kunnen helpen. Met name collectanten zijn van harte welkom; vele handen maak licht werk. Maar ook mensen die graag organiseren of handig zijn, kan Goede Doelen Week Heesch goed gebruiken. Dus als je in september nog wat tijd hebt en je draagt goede doelen een warm hart toe, dan ben je zeker welkom bij de club.

Goede Doelen Week Heesch wordt dit jaar gehouden van 26 september tot 1 oktober.

In de week daarvoor gaan de collectanten de enveloppen rondbrengen. Goede Doelen Week Heesch hoopt weer op een goede deelname zodat al die goede doelen weer geholpen kunnen worden bij hun werk en inzet.

Neem alvast een kijkje op www.goededoelenweekheesch.nl als je interesse hebt én…noteer de datum van Goede Doelen Week in je agenda. 26 September tot 1 oktober!

Eerdere berichten

—————————————-

In 2021 vond de tweede  Goede Doelen Week in Heesch plaats, van 27 september tot en met 2 oktober 2021

Tijdens de Goede Doelen Week Heesch 2021 collecteren maar liefst 16 bekende landelijke fondsen samen in één week. Tot dusver hielden de fondsen een collecte in Heesch, ieder in een eigen week verspreid over het jaar. Al vaker hebben collectanten én inwoners gevraagd: Waarom doen we dat in Heesch niet samen, in één week? Ook andere dorpen van Bernheze organiseren al langer een gezamenlijke Goede Doelen Week. En met succes!

En dus hebben de lokale organisatoren van de goede doelen in Heesch hun krachten gebundeld. In oktober 2019 is de Stichting Goede Doelen Week Heesch opgericht.

Het voordeel van een gezamenlijke collecte in een week is dat alle collectanten samen ingezet kunnen worden en zo alle bewoners van Heesch kunnen benaderen. Door de gezamenlijke collecte krijgt u als inwoner van Heesch minder vaak collectanten aan de deur. En met de nieuwe manier van collecteren kunt u, voordat de collectant komt, rustig bepalen welke doelen u wilt steunen en met welk bedrag.

Met de gezamenlijke actie willen we ook de betrokkenheid van de inwoners van Heesch bij de goede doelen vergroten. Want zij hebben onze steun hard nodig. Juist nu.

Lees verder op de website van goededoelenweekheesch.nl