20 april 2024

Stichting Vrienden van Heelwijk

Geachte leden van de KBO,

Op zondag 19 mei staat er iets fantastisch te gebeuren! Voor de bewoners van woon-zorgcentrum Heelwijk treedt het Circus in de Zorg driemaal op. De stichting Vrienden van Heelwijk organiseert dat vanwege haar 15-jarig bestaan.

Optreden van het circus is vooral gericht op kwetsbare mensen zoals ouderen, mensen met een beperking. Het is om die reden rolstoelvriendelijk.

Omdat er nog gewone plaatsen èn rolstoelplaatsen beschikbaar zijn, willen wij leden van de KBO van harte uitnodigen om een voorstelling van het circus bij te wonen!

De circustent zal opgebouwd worden op het grasveld aan de Mozartlaan naast sporthal de Lindershof. De voorstelling wordt op 3 tijden gegeven en zal ongeveer een half uur tot drie kwartier duren.

U kunt op verschillende manieren een kaartje kopen:

– In de Pas op woensdag 24 april kunt u ’s middags tussen
1 en 4 uur tegen betaling van 10 euro per stuk entreekaarten kopen.

– Of u kunt in de hal van Heelwijk op woensdagen 1, 8 en 15 mei ‘s middags
van 1 tot 4 uur tegen betaling 10 euro per stuk entreekaarten kopen.

De tijden waarop de voorstellingen plaatsvinden: om 11, 13:30 en 15:30 uur.
U kunt voorkeur geven aan een bepaalde tijd, echter vol is vol, per voorstelling is er een maximum aantal plaatsen beschikbaar.

Wij hebben er heel veel zin in en hopen u op 19 mei te mogen verwelkomen in het circus.

Met vriendelijke groet,

het bestuur van de