18 mei 2024

Nieuw bestuurslid Carla Admiraal

Even voorstellen . . . .  Carla Admiraal

Sinds kort ben ik tot het bestuur toegetreden. Als u nu denkt: ‘Dat is een bekend gezicht’, dan klopt dat. Ik ben van maart 2017 tot en met maart 2020 secretaris van KBO Heesch geweest. Maar ben je eenmaal besmet met het KBO virus, dan kom je er niet meer vanaf. Zo heb ik vorig jaar een klein beetje meegewerkt aan de totstandkoming van het nieuwste beleidsplan. Toen ik begin dit jaar dan ook zag dat er diverse bestuurswisselingen plaatsvonden, heb ik contact gezocht met de overgebleven bestuursleden en gezegd dat ik mij wel weer wil inzetten voor de vereniging. Voorlopig neem ik de zetel van Mariet Jaspers (Algemene Zaken) over, maar binnen het bestuur wordt tegelijkertijd ook gekeken naar de kwaliteit van mensen die eventueel ondersteuning kunnen bieden aan andere bestuursleden.

Ik zal me toch nog even voorstellen: ik ben Carla Admiraal, geboren in 1954 in Assen. Ik ben dus een echte Drentse en dat blijf je altijd aan mij horen. Ik ben via Groningen en Leeuwarden in Oss terecht gekomen en in 1982 kwamen mijn man Jan en onze drie kinderen in Heesch wonen. Ik ben 20 jaar redacteur/journalist geweest bij Weekblad Regio Oss, tevens schreef ik artikelen voor het business tot business magazine Bedrijvig Oss. Daarna heb ik nog 5 jaar mijn eigen tekstbureau gehad, maar toen twee van mijn grootste opdrachtgevers failliet gingen, vond ik de tijd rijp om ook een dikke streep onder mijn carrière te zetten. Ik had inmiddels kleinkinderen en daar wilde ook tijd mee doorbrengen.

Ik ben blij dat ik me weer sterk kan maken voor onze KBO. Er wordt heel veel georganiseerd, er zijn tal van wekelijkse activiteiten en het lijkt mij mooi om een steentje bij te dragen in het aangaan van nieuwe uitdagingen, en het bestendigen van het huidige aanbod.

Carla Admiraal