Fietstochten

Op woensdagmiddagen fietsen wij standaard vanaf de Petruskerk om klokslag 13.30 uur, we fietsen dan ongeveer 25-30 km en hebben onderweg een thee- of koffiepauze.

De groep wordt begeleid door geschoolde verkeersregelaars, ieder jaar volgen zij de cursus. Wij hebben een winterstop van 1 november tot 1 maart, maar bij goed weer kunnen de liefhebbers toch naar de kerk gaan en kijken of er meer fietsleden zijn en dan met elkaar als nog gaan fietsen, mogelijk met of zonder leiding en/of verkeersregelaars.

Het fietsprogramma van de maandagtochten:

KBO Fietstochten 2024

Op Maandag gaan we een langere fietstocht maken. Als uw fiets op de aanhanger meegaat dan om 8.30 uur aanwezig zijn! Vertrek met auto’s 9.00 uur.
De fietsleider heeft de mogelijkheid om de routes te wisselen of aan te passen indien nodig!
Let op: deelname aan beide fietsgroepen is alleen mogelijk met een gewone- of elektrische fiets.

De fietscommissie, in alfabetische volgorde, wenst u alvast vele gezellige fietsuurtjes toe!
Mia Claasen, Frans Eijsink, Willie Hanegraaf, Tiny School, Nolly van Uden en Johan  Verdiesen

Wij zijn blij met onze vaste vrijwilligers, die zich in dienst stellen voor hun medefietsers, zodat dit allemaal mogelijk is. De meerijders betalen hiervoor een kleine vergoeding aan de chauffeurs en voor de fiets die op de aanhanger meerijd. Gemiddeld zijn deze tochten ongeveer 50-55 km lang.

Voor meer informatie over het KBO-fietsen kun je een berichtje sturen via deze link

Wilt u de eerdere fietstochten terugkijken:

KBO Fietstochten 2023

KBO Fietsen 2022