De wandelgroep gaat weer, voorzichtig, starten met hun activiteit. Neem contact op met jullie groepsleider.

Op donderdagmorgen gaan een aantal actieve KBO-leden samen wandelen.

Om 09.30 uur verzamelen wij bij De Pas en maken een wandeling van circa 1,5 uur door Heesch en directe omgeving. De ene keer gaan we richting de golfbaan en Nistelrode terwijl we een andere keer naar de Geffense Plas wandelen. Elke week proberen wij een andere route te maken.

De wandelgroep wandelt sinds 2004 en met name het afgelopen jaar is deze gestaag gegroeid. Wandelen is immers gezond. Tegenwoordig lopen wij met tussen de 22 tot 30 personen onze wandeling. Een hele stoet als je deze door het dorp ziet trekken. Op de 3de donderdag van de maand gaan wij buiten Heesch wandelen.

Wij vertrekken dan al om 09.00 uur met de auto, ook vanaf De Pas. Zo gaan wij wandelen bijv. in de Nulandse heide en zandverstuiving, De Wamberg,  de Overasseltse en Hatertse vennen, Grave, schaapskooi Schijndel etc. etc. Na afloop van deze wandelingen gaan we gezamenlijk een kopje koffie drinken. Het gemiddelde tempo van de wandelgroep ligt tussen de 4,3 en 5 km per uur.

Mocht je interesse gewekt zijn, kom dan gerust op donderdagmorgen om 09.30 uur naar De Pas en wandel een keer mee. Zorg wel dat je op tijd bent, want wij wandelen om precies 09.30 uur weg.

de kartrekkers
Theo Cuppen tel. 06-44316662
Gerda van der Heijden tel. 06-81720477
Ton Vrijsen tel. 06-50411167.

Of neem contact op via deze link

Sinds de oprichting van deze activiteit in februari 2004, wandelen wij iedere donderdagmorgen.

Wij wandelen liefst in de natuur, in Heesch en omgeving, met zo veel mogelijk variatie.

Het plan is om elke 3e donderdagmorgen van de maand met auto’s wat verder weg te gaan wandelen, bv. Maashorst, Herperduin, Bedaf, omgeving Nuland, Nistelrode, etc.

Wij starten om half 10 bij De Pas, wandelen ongeveer anderhalf uur en zijn dan rond 11 uur weer terug bij De Pas.

Nieuwe leden zijn welkom en kunnen op donderdagmorgen, geheel vrijblijvend, met ons meelopen om de sfeer te proeven.

Geen verplichtingen, geen kosten, maar wel vrijheid en blijheid.

Informatie: Theo Cuppen (tel. 452346) en Ton Vrijsen (tel. 850101)

of via deze link